Bilder i överflöd!

Just nu känns det som jag har bilder i överflöd, samt att jag har en massa MÅSTEN som ska tas itu med. Saken är bara den att när det är något jag måste göra så försvinner all motivation för det, jag måste ta körkort, jag måste hitta ett jobb.
Enda gången jag inte förlorat motivation för något är när jag och syrran hade egen häst, åkte dit så gott som varje dag då syrran inte kunde åka dit och även när hon var där, låter som jagi nte va så ofta i stallet, me nvar minst 5 dagar i veckan, för jag och syrran delade ju på hästapållen så när jag inte kunde ibland så kunde ju alltid hon ta hand om den och virse varsa. men BLLÄÄÄÄ på detta nu saknar egen häst som jag får bestämma över om den ska lastas och åka på träning eller när hovslagaren eller veterinären ska komma.... hatar att behöva tjata för att det ska hända något med hästen jag sköpter nu så där försvinner motivationen att åka till sköthästen, vill så mkt mer än bara lulla runt i skogen, framföralt när man har en sköthäst som kan så mkt mer och klaraar så mkt mer än lulla runt!
 
NE blä på detta, slänger upp resterande av de bilder som jag fotade på två kompisar den 17/7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0