Studenten

usch den 14 juni så springer vi ut från tenhults nbg och går då inte längre i skolan, känns lite deprimerande plus att man är stressad för att man ska hitta ett jobb.

Önskar så innerligt att jag just nu skulle kunna hoppa upp på en häst utan pall så jag kunde gjort hästskötarprovet -.-

Vill vidarutbilda mig och gå hippologen för att sedan bli tränare för islandshäst och sen även ha en egen gård med lite allt möjligt, har en hel bild i huvudet hur jag vill ha allt, och ändå lyckas göra det med en inte allt för överskridande budget, i mitt huvud är allt planerat precis hur jag vill att mitt liv ska vara, men ska nog nu efter skolan försöka hitta ett jobb, sen tänker jag träna MASSA för tränare för att bli en bättre ryttare och hästskötare för att jag sen ska kunna göra hästskötarprov och klara det galant! sen gå hippolog sen bli tränare/ridlärare eller vad det nu blir.

För en sak är det jag vet och det är att jag vill JOBBA med hästar inte bara ha det som en fritidssysselsättning.

ett rörigt inlägg men känner bara att jag var tvungen att skriva så som det poppade upp i mitt huvud.

För studenten och allt gör mig bara bläääääää så himla stressad så vet inte hur jag kommer kunna njuta av studentdagen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0