Körkort.....??

Tvingat mig själv att plugga körkort idag enbart. pluggat, pluggat och pluggat. Något jag tycker är sååååå himla tråkigt. Men måste la plugga så jag kanske har en liten chans att klara det i alla fall. Är rätt okej på att köra bil och kan då det mesta vad det gäller regler, men så fort jag ska göra dem teoretiskt och på datan så är ALLT helt fuckt up. Det blir fel, jag fattar inte och blir då så jävla förbannad och då fattar jag ännu mindre.
Men måste ha körkort så jag kanske lättare får ett jobb, sen har pojkvännen lovat att jag ska få köra hans pärla sen, en chevrolett silverado -77a.

Här är en bild på fronten, det börjar bli bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0