Fell bad

Har inte vart i stallet i dag, det känns lite taskigt, tycker kanske inte så mkt synd om min älskling fast hon vill nog ha vila, men ändå.
Har en massa markarbete och sådant som tillhör dressyr att träna på, jag får typ panik när det inte funkar för oss. Jag måste bli mjukare i min hand, och bara sluta va så stum, för de ggr jag blir mjukare och inte jobbar mot henne så, då har hon sänkt huvudet och kommit inte mer under sig, men jag klarar det fan inte. Men jag ska inte ge mig :D och medans jag övar på det finns det massa andra saker som är enklare och massa för att hjälpa henne med ryggmuskler :D som tur är.
Men kan ju vara så att jag försöker på tok för mkt också, men slutar jag försöka blir det inget av det heller, men kanske ska försöka lite mer måttligt och inte få sådant ryck på mig sj, bara för att jag inte får henne i form.
Skulle kunna skriva hur mkt som helst här just nu, men jag antar att ni inte orkar läsa om för mkt häst så ^^


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: hehe ^^ Fick knappt jag heller göra, (köra i mina föräldrars bilar) men körkortet fick jag ändå på något underligt vis ;D (tror han som gav mej körkortet såg dåligt, så många fel som jag gjorde så) Men det är så skönt med egen bil, "fri som en fågel" känner man säg ;D

2010-04-18 @ 00:03:53
URL: http://essberg.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

SV: tackar :)

2010-04-18 @ 11:22:58
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0