say what?

Ursäkta för jag inte skrivit något vettigt alls i dag :(
Ska i alla fall gå och lägga mig nu, och det lär bli som de senaste 5 nätterna, jag lägger mig vid halv 10, och sedan vid halv 1 ungefär så somnar jag, dränkt i tårar och ångest.
Ska jag va ärlig har jag börjat få sjukt mkt ångest atacker på den senaste tiden, bara när jag är själv och ingen ser mig. Det känns lite dumt, det gör mig så sjukt trött, att somna vid halv 1 för att sedan gå upp vid halv 6 igen, jag klarar mig knappt på att bara spva 5 timmar per natt.
Ne nu ska jag inte skriva en massa här :P jag har tänkt att gå och sova. (om det nu går-.- tvivlar på det)
Ha det gött och sov gött ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0