Älskade underbara lilla vän<3

Att man kan sakna ett djur så som jag nu har saknat dig. Det trodde jag inte var möjligt!

Åkte till min älskade Dulúth i dag. Gick in i stallet, hämtade en borste och en hovkrats, samt lite godis.

Jag började gå ner i hagen och roppade på henne, men hon kom inte. Sen när jag kommit lite närmare så att jag kunde se henne, då roppade jag på henne igen, hon reste på huvudet och såg så glad ut när hon hörde mig, men hon kunde inte se mig. Jag fortsatte att gå närmare, och roppade igen denna gången såg hon mig och hon bara stod och tittade på mig :') sen så typ "pratade" hon, ingen gnäggning, men ett lågt typ frustande eller så.
Hon stod och tittade på mig när jag bara var några meter i från henne stannade jag. Då börjar hon gå mot mig och så gjorde hon så som hon gör när hon villle gosa, dtter huvudet mot min mage.

Jag kunde inte låta bli att börja gråta, fy F*N vad jag har saknat henne, jag bara stod där och kramade om henne, sne fick hon en godisbit av mig.

Jag borstade av henne kollade hovarna och visiterade henne, inte ett enda sår! det känns skönt.

Sen stod jag där nere och bara gosade med henne i säkert 30 min.
Något som förvånade mig lite var att min älskling hon valde att stå pch bli kliad av mig och bara gosa, än att fortsätta äta, och de andra hästarna kom och gosade lite också, men de föredrog maten i slut ännden.

Men SHIT vad jag har saknat henne<3
"MIN" Dulúth frá Gröf<3

Finns så mycket mer jag vill skriva, men det skulle bli för jobbigt att lsa, alltså för mycket text.

En bild på mig ock älsk i början av april, Jag är medveten om att jag ser VÄLDIGT Big ut på henne, men räkna med att min ridväst undertröjan gör en hel del också, så är lite synvilla. Men att jag är stor det vet jag.
Men har inte ridit nu på ett tag då jag kännt att jag vart för tung, längden fungerar även om man tycker att jag ser lång ut på henne, men jag är KORT jämfört med de som red och tävlade henne innan, det är bara en upplysning så ni vet!


Kommentarer
Postat av: :)

omg vad dina ben är feta!! har nog aldrig sett så feta lår innan!! :@

2010-08-10 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0