Dagens bilder /Syrrans dagens ridpass

Var med och tog lite bildern är syrran redi dag då.
Hon skulle pröva att hoppa han uppsutten för en gångs skull då. Det syntes så väl hur han lyssnade på henne, han vet att när det är något han tycker är kul så ska han lyssna, för lyssnar han inte så kommer han inte göra det roliga, han är rätt smart<3
Han Blev taggad när han såg att han skulle få hoppa, men han rusade inte på hindret, hade han gjort det hade min syster ändå bara styrt in han på en volt så hade hon inte försökt hoppa för än han börjat lyssna igen och så hade hon la hållt på om han inte vart så duktig som han var.

Han hoppade så snällt, lite för snällt ibland, 2ggr så ställde min syster sig lite för tidigt, han stannade till men hoppade ändå. De hoppade ju inte så högt ett kryss som jag inte vet hur högt det var 30-40cm något, sen ett räcke (tror jag det heter) som var på 45cm.
Han var så fett duktig och lyssnade så väldigt bra på syrran i dag, så han fick sluta lite tidigare, haha.
Dels för min syster har så ont i anden då hon råkade dänga till Zorro och hon träffade inte hårt men på ett dumt sätt, så halva handen svullnade och hon har fett ont i den.
Jag vet inte hon kan ha fått en spricka i den för det har gått tre dagar och hon har fortfarande ganska ont.
Men det gjordei  alla fall att hon var tvungen att sluta rida, efter en stund, men Zorro blev inte glad när hon gick och jag skulle leda han så han blev avskrittad.

Hon gick iväg och Zorro står där och tittar efter henne och jag ber han komma och han vägrar och allt, sen kommer hon tillbaka och han typ bara har väldigt brottom fram till min syster. när min syster tar han så ställer hon sig bredvid lägger över tyglarna och släpper dem, och han går löst bredvid henne in till stallet.

Dumma mig som lagt ned kameran vid det laget!!

Bilder från ridningen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0