Trevlig NATT

Känner att jag blivit kass på att blogga nu i sommar, men någont inlägg blir det ju.

Igår kväll fick jag sms från Mic och Mimmi. De undrede om jag ville komma till Mic och sova där, klart jag ville!
Alltid lika kul att vara med dem :D
Kom dit så visade det sig att även Struts (tror jag han kallas) var där, också en fett snäll människa^^

Vi gick över till en av deras kompis och var där fram till halv 1 på natten typ, efter det drog vi hem till Mic igen och satte oss och glo på filmen 1408, som jag tycker e rätt okej film ändå^^ För jag ÄLSKAR film<3

Efter att vi sett den filmen skulle de ut på rökpaus (IGEN) följde med ut lika kul ju :D

Sedan satte de på en annan film, som vi inte såg klart.
Efter en stund så drog vi ut en sväng till, när det börja ljusna lite ute, då var kl runt 4 på morgonen.

Vid kvart i 5 gick vi in och lade oss, men vi sov inte uten satte på en film till fast denna gång i Mics rum.
Och jag öm... som är som jag är la huvudet på kudden och 20-30 min senare hade jag somnat, haha. Kl var ju bara halv 6 lite drygt då ju, besviken jag blev, de andra somnade inte förän runt halv 7.

Jag vaknade vid 10 och SHIT va varmt det var i rummet då, jag låg där smsade med lite folk, efter en timme gav jag upp, de sov ju. Jag somnade och vaknade efter en timme, fick väcka Mic hon hade låst dörren till sitt rum och jag var tvungen att komma ut till toan, och ja det är ett speciellt lås kan vi säga i Mics rum så hon fick hjälpa mig.

Kom tilbaka somnade igen efter jag smsat lite mer och spelat spel på telen, sen vid kl 1 på dan vaknade jag igen, och låg och väntade tills de andra vaknade, men gissa de vaknade inte. Sen ringde Struts telefon, och alla typ vaknade, jag och Mimmi gick ut och rökte, sen in igen.
Efter det började de änterligen att röra lite på sig, haha.
Kollade när bussen Struts skulle ta hem gick, den gick en om en halvtimme då.
De gick upp sen blev det ut och röka igen, följa Struts till bussen och sen efter det när vi kom tillbaka till huset tog jag moppen och åkte hem, mamma ringde och ville jag skulle hem. Jag var fett hungrig då allt jag hade ätit mellan 16.30-14.00 var 2 små nävar ostbågar.

Kom hem genomblöt då det börjat regna, och ingen var hemma. Ringde mamma som sa jag skulle sätta på maten, som vanligt började jag för tidigt men jag var hungrig så:P kl16 var maten klar, men jag kunde inte äta mycket lite drygt 2dl stuvade makaroner och 5 köttbullar. Fast nu i kväll har jag ätit lite glass också så jag lever på det, moahaha.

Tråkig läsning, men jag har fett tråkigt och är väldigt pigg just nu fast kl är kvart över 8 på kvällen, jag lär inte somman före 2 i natt ändå.

Nu är det nästan exakt en vecka kvar tills skolan börjar, ska blir fett kul och se hur denna klassen blir.

Och föresten, det car strul med att min systr inte skulle komma in på skolan, men nu kom hon in för så många hade tackat nej så nu kommer jag och min lillasyster att gå i samma klass. Tycker lite synd om min syster, men jag ska vara snäll mot henne och inte va som jag var i 8an då var jag väldigt elak mot henne när hon gick i 7an :/

Ska inte blarra mer nu, och ingen bild har jag heller, eller jo jag tar en gammal, moahaha.

Ha det GÖTT om du ORKADE att läsa vill säga:P


Kommentarer
Postat av: :)

då kan ju du och din feta syrra va mobbade tillsammans, vilken tur du har idag

2010-08-11 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0