Bogskydd och hovslagare

In till stan i dag för att byta ett hundhalsband jag köpt på Hööks som var på tok för stort fick en storlek mindre men det fick han inte ens över huvudet medans det andra gick nnästan två varv runt huvudet, måste ju vara felmärkt något av dem :/

Sen efter det åkte jag till Charlies häst och hund för att köpa ett bogskydd till min och syrrans häst, då han fått lite skav av täcket. Jag vet inte storlekarna där hur de är och så, men det är ju tur att personalen på Charlies är så grymmt bra på det de gör, så jag sa att det skulle vara till en nordsvensk som är ungefät 155mkh och att han var lite mellangrov, hon plockade fram ett och när vi kom hem och prövade det satt det kanon ^^

Väl hemma då äta sen snabbt upp till stallet för att fixa hästen så det bara var för hovslagaren att komma, men kom hovslagaren NEJ! det är 2:a gången på rad som han inte kommer, vist han säger att han inte kommer men det gör han precis innan utsatt tid, i dag sa han till 2 minuter innan han skulle va där att han inte kommer. Assa jag blir så jävla arg på detta, precis ALLA hovslagare som vi har haft gör precis lika dant, bortstt från att de inte sagt till att de inte kommer då, som den vi har nu gör i alla fall. Men det är helt SJUKT!

Då tog vi fram klippmaskinen och klippte Zorropojken i stället, det har växt ut en väldans massa päls sen vi klippte han sist, men nu är han nyklippt igen. han verkar tycka det är rätt skönt att bli klippt, ofta står han och njuter om det inte ittlas vill säga :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan.

Har du något tips på vad man kan köpa för present till sin pojkvän förutom kläder? ^^

Hade verkligen varit bra om du kunde lämna ditt tips!

2010-12-27 @ 22:45:38
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Tove

SV: Han är söt min lilla bebis :D

Allt bra med dig?

2010-12-28 @ 10:47:39
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/
Postat av: Laramore ^^

Sv; Vilken otroligt fin häst! :D

2010-12-28 @ 15:16:23
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: Tove

SV; Det är bara bra här :)

2010-12-28 @ 17:52:09
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0