En kul grej ju

Läste lite olika fotobloggar innan, och då faller min ögon på ett inlägg där det stod lite om att hon fått läsare tack var det DETTA! (klicka för att komma till sidan)

Inte för att antalet läsare spelar någon större roll, jag har främst bloggen för att få skriva lite och för att kunna lägga mina bilder där, och kanske hoppas att någon kan tycka om dem och KANSKE inspireras. För jag blir väldigt inspererad när jag läser om andra som håller på mycket med fotografering, det i sin tur gör att jag bara vill fortsätta och fortsätta att hålla på med fotografering och fånga ögonblicket.

Men tänkte ändå att det kunde vara lite kul. Du kanske vill ha någon extra besökare på din blogg för skojs skull.
Det är bara att klicka på länken så kommer du dit sen är det bara att bli medlen, och för att säga det så är det gratis!
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=darkdog


Kommentarer
Postat av: Annie ♥

fin bild :D

allt bra med dig ? :D

kram ♥

2010-12-18 @ 11:39:40
URL: http://annievianamartinhos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0