.

Måste be om ursäkt för denna kassa uppdatering!

Sa för länge sedan att jag skulle fixa en blogg till som jag skulle ha allt annat på som inte handlade om hästar, tävär har det inte blivit så.

Helt jävla ärligt har hela livet kännts upp och ned de senaste veckorna, precis som om det inte finns något värde i något för mig längre.

Innan kunde ett skratt vara ett skratt av glädje, men nu känns det som om jag skrattar bara för att just på de ställena borde jag skratta eller så skrattar alla andra och då kan man ju inte sitta som ett fån.
Man vill ju inte visa hur man mår, man vill ju inte belasta någon annan med ens eget... eller?
Alla borde få tro att man är en glad och lycklig person, allt är ju så mycket lättare så.

Nu har jag så gott som skrivit för mycket i detta inlägget också -.-

Men jag måste få skriva lite, och att ha alla ord i en bok funkar inte för mig, och inte att skriva allt i ett dokument man sparar heller.... När det inte finns någonstans jag vet vart jag ska ta vägen måste det sippra ut någonstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0