Ich bin... Jag vet inte vad

Har vart en väldigt bra och stilla dag i dag. Morgonen började kl 9 med att 3orna som läser musik som tillval hade hand om Lucia det var den mest roligaste lucia jag sett, så som de lagt upp det med skildringen mellan typ som änglar och djävluar (ondska)

Dock haft en FRUKTANSVÄRD huvudvärk i dag :/ men saken är att jag har fruktansvärt svårt för att ta tabletter, inte svårt att svälja dem, men de vill inte stanna kvar imin kropp så de kommer upp rätt snart. Förra året en period gick det bra att äta dem, men nu har det börjat så igen att jag inte kan äta dem, så jag får leva med sprängande huvudvärk i stället. Har inte tid att gå och kolla varför jag inte kan ta dem eller så.

I kväll när vi kom hem fick jag laga maten, Köttfärs fanns då så lagade biffar med spagetti, och denna gången var biffarna rätt goda, förra gången smakade de inte så mycket, haha.

Efter det blev det stallet och för att vi skulle hinna allt så fixade min syster hästen och red han, medans jag mockade, sopade, fyllde hö påsar och gav Zorro foder som han skulle ha när han kom in.

Ha det gött nu då, för det ska jag ha jag ska ängna natten och kvällen åt att kolla på wolfs rain :D


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Åh vilken härlig vinterbild!

2010-12-21 @ 19:52:47
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0