PAIN pain pAiN

Haft så j***A ont i ryggen i dag alltså, ont i huvudet, fast huvudvärken har jag haft i flera dagar nu men men.

Fullt kör i dag ändå, upp och fixa stallet så det skulle va klart när syrran skulle rida sen, sen skulle hon ändå inte rida när hon kom hem -.- men allt är klart tils i morgon ändå med foder och allt.
Ut och in med hundarna HELA tiden typ känns det som men lite drygt var 3e-4e timme i alla fall, ner springa och tända sen lägga i pannan så det skulle finnas varmvatten och värme i huset, lagat två måltider i dag, två diabetiker som MÅSTE ha mat så^^
Skulle ha damsugat om den hade fungerat, slagit in julklappar, fast julklappar är kul, förökte se på lite film, men man sitter 2 minuter sen roppar mamma och man måste upp och sen sätter man sig igen sen roppar mamma, opch är det inte mamma som roppar är det någon annan, kattlådan skulle gjorts rent också, men det skulle syrran gjort men det har hon inte så ska gå och göra det nu så det blir gjort så katterna kan gå på den i alla fall.

Okej jag är VÄLDIGT gnällig nu, men asa jag är fan inte sjävl i huset! och mamma säger jag är borstkämd, ja vist jag kan hålla med om det på många punkter, men va fan det är exempel inte bara mina hundar det är inte bara jag som äter det är inte bara min häst och så vidare, + att jag haft ont i ryggen i dag me då och allt jag har gjort har man vart tvungen att böja sig för, plocka fram grytor ta på hundarna koppel, mockat i stallet, hämtat vatten till hästen, fyllt på hö påsar ALLT har man fått böja sig ner för och det har gjort så J***A ont varje gång jag böjt mig, fast jag försöker att bara använda benen.
Vist mamma hon kan inte böja sig och så jag kan ju ställa upp för henne och sådant det är chill, men när syrran kommer hem hon sätter sig vid datan och där har hon suttit sen hon kom hem, man fick till och med roppa 3ggr för hon skulle komma till maten -.-

Ska sluta gnälla nu och försöka sova, ska va på riddersberg i morgon, men fan assa har jag ont i ryggen då så kommer det gå åt helvete att stå där oh mocka och allt jag pallar nog inte det då, men jag kan ändå inte missa det för då missar jag säkert något väldigt viktigt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0