Släde åkning

Ska upp till stallet nu och spänna för Zorro, han ska få åka ned till Gränsen och hämta Hö. Hans hö tog nämerligen slut igår.

Ska se om jag inte kan ha med mig älsklingshunden Oboy också, hoppas bara på att han vill ligga på släden de 4km som det är dit, i värsta fall får han springa bakom lite. Men det hoppas jag ju han slipper :D han brukar lssna och lita på mig när vi ska göra något :D Enligt de flesta som ser mig och han så säger de att JAG är Oboys ALLT, vist han lyssnar inte alltid, men det märks verkligen att han ändå skulle göra vad som helst för mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0