Snö snö snö och stallet!

Stallet i dag, träningen för pojken i dag (syrran rider) blir lite galopp intervaller i skogen, det är plogat där så det är ju perfekt där och ingen is heller!

Ska se om jag tar någon bild på pollarna i dag!.

Igår när vi kom till stallet, och Zorro pojken såg våran bil, han kom RUSANDE till staketer i full galopp och ett bocksprång, hehe han har vist lärt sig känna igen våran bil nu^^ sen springer han till grinden och vill in. Han vill jobba det vill han, men han är en liten fuskis. Men så fort det blir att snön smält undan lite så blir det nog tränina för tränare igen för syrran och Zorro.

Från och med 1a januari tänker jag vara 3 dar i veckan hos min älskling till att börja med. I maj finns en kurs för isisar i t´Tenhult ska försöka övertala ägarna att få åka dit med henne, för både hon och jag behöver det, det är de mest lärorika lektionerna jag haft på häst, det är när jag varit på islandskurs. Jag har aldrig vart med om att man fått så mycket hjälp som man får, och det gör det nästan värd det pris som det kostar, för det är mycket dyrare än att rida för andra instruktöter jag ridit för.


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Hehe ja precis, men att skotta fram ett område att kunna vara på kräver också en massa jobb :P

2010-12-26 @ 21:04:58
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: Elina

Hej, söt blogg! Har du lust att vara med i dagens blogg? då är det bara att kommentera ''Jag är med'' och då är du med och tävlar :O



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.. Gott Nytt år!

2010-12-26 @ 21:14:03
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0