Ego bilder

Jag var hemma själv en stund på eftermiddagen i dag, jo hundarna och katterna var givet vis hemma med.
Men jag hade inget och göra, det ÖS regnade ute, haha! men jag försökte mig på att sminka mig, och det gick inte så bra, fast det gör det sällan när jag sminkar mig.
Men kom på ett sätt att få bättre och rakare linjer, dock blev de lte långa, men det ska jag fixa en annan dag.
Men som sagt tog lite egobilder.

När min pappa kom hem i dag så viade det sig att han hade en sak med sig till mig :D Faromor hade vart upe på hans jobb och gissa vad det var??? En kamera väska! Fatta att man blir glad, nu har jag någonstan att förvara mina objektiv, och de slipper ligga inlindade i två palestinasjalar var.
Ett pluss med väskan var att det var en ryggsäck så den är väldigt smidig att ha med sig!
Bild på den här nedan.

Kameraväskan:

Ego bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0