Hur jävla DUM kan jag bli?!

Assa hur smart är jag!?

Åkte till Tenhult för att möta Emeline med mopparna, allt är chill än så länge, sen köper hon en glass. Syrran lite godis.
Sen åker vi hem till mig för Emeline skulle sova här, och när vi är nästan halvägs hemma så kör jag om Emeline för det va en uppförsbacke, och min moppe är mycket starkare än hennes. Jag kör in framför henne sen köör vi runt 50-100m och sen PANG! jag far rätt ut i diket och Emeline välter och glider på assfalten.
jag hoppar av min moppe och frågar om hon vill ha hjälp, Dum fråga av mig vet klart hon vill men det va liksom det jag fick fram.

Hon hade tappat andan, så hon ville inte resa sig än, jag lyfte upp hennes moppe och plastskärmar som gått sönder från den och allt och gav det till min lillasyster som då har vänt och kommit tillbaka.
Sen så kommer det en bil som stannar, och Emeline får åka med dem ner till sin gård som var 500m bort. Jag rullar bort det som är kvar av moppen till kanten sen ringer mamma och pappa så de kan hämta moppen, för viste att de hade släpet hemma. sen åker jag ner och kollar hur det är med Emeline.

Hon ligger i en säng med näseblod och en MASSAstora skrubbsår överallt :S vi är där en stund och hon som bor där hjälper Emeline lite, och det visar sig att hon är läkare tydligen, lite tur det^^
Emeline får pålåster och omlagda sår, sem kom mamma och pappa och så åkte vi hem till oss, bara för att hon inte ska vara hemma hos sig sj i fall det är något, eller helt själv är hon inte men det blev så ändå.
I morgon så ska vi upp tidigt jag och Emeline vi ska med mamma och pappa in till stan. Mamma och pappa ska till Gymnasten, sen ska vi till en distrikstmotagning som vi hoppas är öppen som ska lägga om såren på Emeline och höra vad de säger om det och så.

Och jag skämms, skulle aldrig ha kört om henne, och sen saktat ner när hennes moppe väl fick fart :S nu är det inte säkert man får i gång hennes moppe:S
Men är väldigt glad att det nte blev några större alvarliga skador osm hjärnskakning eller något som blev brutet. Det mesta är skrubbsår och chock.

Enlig mig är det mitt fel helt och hållet, hade jag gasat på och inte kört in så tidigt framför henne, då hade hon aldrig kommit så nära och fastnat i mitt bakhjul, och hon hade aldrig skadat sig :S
Jag är ändå glad att det gick som det gick, men hade vart gladare om det inte hänt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0