Hur mycket kan det bli!?

Jag vill inte hjälpa till att köra in mer hö, jag har kört in både hos farmor och farfar, sen hjälpt ägaren till min älsk. Men nu vill de vi ska köra in ännumer, jag pallar fan inte med att ens SE mer hö.
Vi är ändå 4st som kör hö, och uppe på rännet så är 4st för många, man är bara ivägen för varandra hela tiden -.-
Vet inte hur jag ska orka det men i alla fall.

Ska se om jag ska ta älsk i ett grimmskaft och bara gå till Gölen och vända, sen släppa henne i paddocken och lösdriva henne lite. Sen MÅSTE jag ju pröva mina nya paddar och benlindor också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0