Jobba och slita

Ja, man kan någ onte kalla det att slita men i alla fall, haha!
Körde in höt, hann fota syrran och Emeline lite innan jag va tvungen att springa iväg.
Emeline hade med sig en extra padd en martingal och ett hackamore till Abbe i dag. Bara för hans sadel litter la inte bäst hans bett är heller inget bra och han slänger upp med huvudet, det med huvudet har blivit, han gick som travhäst i 13 år och de går ju inte med det sänkt eller så.

Pratade med dem efter ridningen, och det hade vist gått kanon :D när Emeline rider Abbe kickar han inte eller något när de ska trava och sådant. Med sin ägare kickas det rätt mycket och han lyssnar inte alltid. Fast sen rider ju ägaren och Emeline helt olika, Abbe gillar Emelines stil helt enkelt, han blir alltid glad när hon kommer i alla fall.

Jag fick bara bilder när de värmde upp i dag så ni får se på två stycken.

Blev bara en bild datan ville inte va med längre :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0