Mer skogsturer

En regnig dag igen, allt man vill göra är att sitta hemma och kolla på film... eller??

Jag vet vad jag vill, jag vill åka till stallet, tvinga ut min syster att rida i skogen i dag.
Hon har nästan fastnat på ridbanan ju, hon måste rida ut lite också, det är ju kul för Zorro om han kommer ut mycket mer i skogen.
Så.. jag ska se om jag inte kan tvinga på henne regnskläder och sen ska hon ut och rida ^^ självklart ska jag gå med, annars är det ju orättvist, haha!

Sen en sak till, varför känns min blogg så oseriös? är det för den inte har någon handling alls? det finns ingen röd tråd genom allt som håller allt samman?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0