Sorry to late

Jag är lite sen med dessa bilder, de är från den 1/7 men bättre sent än aldrig.
Bilderna är i alla fall från när syrran red Zorro, och Emeline red Abbe, dock har jag valt att inte publicera några bilder på Abbe och Emeline, för vet inte i fall hon vill det eller ej!
Alla bilder i inlägget är OREDIGERADE!




Sen efter vi släppt up pollarna så såg jag som är LIVRÄDD för ormar en orm (kopparödla)
Givetvis var Emeline tvungen att plocka upp den, och om hon ändå höll i den kunde jag inte låtabli att ta kort:P



Kommentarer
Postat av: Evelin ~ En sida fylld av glädje

Så himla vacker häst altso!

2010-07-08 @ 17:56:58
URL: http://evliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0