Syrrans gårdagens ridpass

Fotograferade givettvis igår när syrran red, (som vanligt) och så hade Zorro en lite dålig dag, nya hästar runt han, han tjurade lite när hon red, men gick ok ändå, även om det inte var bra.
Hon fick för första gången smaka på när han sparkade bakut, givetvis fick jag en bild när de va mitt i luften, dock inte precis som jag hade önskat att jag hade knäppt bilden, jag fick inte med när han sträckte ut bakbenen, men jag fick med när de var nästan som högst i luften^^

I dag kommer en och hjälper min syrra med ridningen, så att det kommer fungera bättre och bättre.
Sen var/är underlaget i padocken lite tyngre än vad han är van vid.

OBS! Hovis kom inte igår då han inte hade några stora skor kvar hemma så han kom nu kl 08 på morgonen i stället ^^

Bilder:

Fler bilder kommer då jag inte hinner ladda upp fler för ska in till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0