Tälta!?

Är grymmt sugen på att tälta just nu. Det är planerat att jag och några kompisar ska tälta någon dag, men ingen har tid när den andra har tid, eller så regnar det, men saken är att jag vill ätlta mer, vid någon sjö eller liknande.
För det är alltid lika fett kul att dra iväg ett gäng och sova ute, fast nackdelen med det är att jag vaknar så tidigt när jag sover ute, jag har aldrig sovit längre än till kl 8 när jag sover ute. Men det är bara för att det blir så varmt inne i tältet på morgonen.

Min hund smet just ut den busen, våran grind är över 1mhög och han seglade tydligen över den som om den inte var någonting, ångrar nästan att jag lärde han att hoppa högt, haha.
Fast ändå lite kul, de andra står ute och roppar och roppar, han springer längre och längre bort, sen kommer jag ut roppar en gång och han kommer rusande tillbaka till mig <3 Man kan ju inte annat än älska den hunden då eller :P

Gammal bild på mig och Oboy älsklingen <3


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag vill också tälta!!!! :D Dock ingen som vill tälta med mig :'( snyfft!



Din hund är ju superduper mysig:)

2010-07-12 @ 11:13:10
URL: http://gabriellapoopuu.blogg.se/
Postat av: Emelie Källman

svar: Tack så mycket! :)

2010-07-12 @ 20:14:40
URL: http://mellliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0