Tidigt vaknande

Vaknade ganska tidigt i dag. Eller det beror på hur man ser det, för mig är halv 8 ganska tidigt.
Min pappa väckte mig och sa att jag måste upp FORT! för min älsklingshund Oboy han låg på altanen och fick ett epelepcianfall, det va ett halvär sedan han fick det sist. Men det gick rätt bra, fick bada han ute sedan för han hade fradga och pink över hela sig. Så nu är han sitt vanlig jag igen<3

Vid 9 så drog jag och syrran till stallet där hon har Zorro, och så red hon honom i knappt 20 min, gick super. Men han testar en när man leder han från marken och ska bortsa och så, men han ska INTE få vinna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0