100314

I går var jag med en annan kompis, syrran var också med och det va sjukt kul :D vi skulle se på film men deras dvd ville inte att vi skulle det xD men då tänkte vi och kollar om det funkar att spela den i wii-saken, men det gick inte :S men då beslöt vi oss för att sjunga U-sing på wii i stället och det va ju as kul :D även om jag inte sjunger något bra men ändå^^ efter ett tag, eller några timmar där rättare sagt tröttnade vi på att sjunga samma låtar igen och igen, så vi böt till att spela mariokart på wii istället :D lika kul det :D först körde vi 2 i taget, tills vi kom på att, hmm... man kan nog koppla in fler dosor xD och då kunde vi köra alla tre sammtidigt :D och där satt vi tills hennes morsa och syskon med deras kompisar kom hem efter bion xD och då spelade de lite sen kollade vi på melodifestivalen, innan det var dags att åka hem. En supertrevlig helg rättare sagt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0