Gratis bio!

Har just blivit medlem på en fett nice sida:D
Man ska sammla poäng, och för en gångs skull är det väldigt enkelt att lyckas få poäng.
Man kan skriva om det på sin blogg, man värver vänner, man kan va med i tävlingar och spela spel så får man massa poäng. Det är HELT GRATIS!
Jag brukar inte vara så possetiv till sådana här sidor, men Gratisbio.se verkar helt okej :D
Och sen när man fått poängen till något man vill ha så är det ju sjukt nice, och at komma i väg på bio är ju inte helt fel, det är ju inte bara bio biljeter man kan få där, det är olika prisentkort på en massa olika affärer.
Även om jag sj helst föredrar att gå på bio :P
Det vore ju nice om du var medlem där också ^^ och sen skicka en vän fråga till mig :D
Du behöver bara klicka HÄR så kommer du derekt dit där man redistrerar sig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0