körd i huvudet

Har vart dålig på att skriva nu det sista, det måste jag bli bättre på, fast nästa termin lär det ju inte bli bättre, om jag får som jag vill byter jag ju till Naturbruksgymnasiet :D och då kommer jag bara sitta vid datan när jag är hemma mest.
Helgen har vart rätt nice i alla fall, kalas med släkten i lördags, så ska köpa mig en Ipod nano nu, fast finns lite grejer jag vill ha på shock.se också, men det lär jag inte få för mamma så har inte en aning om hur det blir, men i alla fall.

Är ute på APU nu i 2 veckor framöver, på konsum, man tror inte det finns så mkt och göra, och det är rätt xD men det är ändå så att man blir trött, jag kan gå en hel dag i stallet och hålla på och så, men då blir jag inte så trött, men här, ja jag känner mig helt körd i huvudet.. men jag lär ju vänja mig, och i morgon bitti blir det att plocka mer frukt -.-

Har föresten åkt moppe för första gången i år och min moppe fungerar :D så om det inte är minus 100 grader imorgon så ska jag ta moppen till tenhult, tror jag slutar tiditg då xD och börjar ju ändå vid 9 men min buss gör att jag är där vid 8 -.- så om jag har moppen så blir det ju lite bättre, hoppas jag :D och så hoppas vi att INGA poliser är i tenhult dessa 2 veckor.. jag vill nämerligen kunna börja ta mitt körkort nu.. assa man övningskör och hela det där, så jag kan ha uppkörning så fort jag fyller 18 så jag kan lämna denna bonhåla precis när jag vill, moahahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0