Avatar/Na'vi

Har engelska och vi ska göra något med oss själva i photoshop med en engelsk instruktion, man kunde välja massa olika, göra sig själv gamal, och göra sig till en Na'vi, och många har typ valt Na'vi, även jag. Ska jag va ärlig så går det inte :P jag fattar vad det står men jag kan inte få det att se bra ut, haha! ni kan få se fulingen lite:P

Har ju bara ändrat till blå hudton och sen skulle jag göra ögonen och HAHA, Shit va fail det är, men om jag jobbar på det massa mer så kanske det kan bli något, (I framtiden xD)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fan va ful och fet tönt du är. väldigt fet också även ful tönt.

2010-05-23 @ 18:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0