ILLA!!!???

Sorry att det inte blev någon uppdatering i går, va i stallet så gott som hela dagen, eller ja nästan i alla fall, hela eftermiddagen fram til kl 4, efter det fanns det ingen ork kvar, efter att ha jagat runt pollarna :P haha ne inte jagat runt, men syrran red först, men det gjorde hon bara en stund, sen skulle jag släppa min älsk i padocken och då släppte hon hästen hon rider där också. Så min älsk hon springer runt självmant, medans hästen syrran håller på med inte springer att steg utan att man kommer och manar på henne, haha!
Annars är det bara en vanlig måndag i skolan.

Lite bilder från igår:


Använde syrran lite som försökskanin.
Jag ska galoppa barbacka på henne snart,
men måste låta syrran göra det först,
och detta är vad som händer när man inte håller om:


Lösdrev dem lite före vi red, dock är bilderna i fel *ordning*


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi ^^ Såg lite roligt ut, hoppas hon inte gjorde illa sig bara..

2010-05-17 @ 20:28:52
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0