ingen överskrift

Gah måste färga om mitt hår, det va nog den sämsta färning jag någonsin haft. Undra ens om det va färning och inte toning, för det försvann jätte fort, och jag har haft svart hår innan och det har inte försvunnit så fort. Det råda i mitt hår kan jag förstå men det satt nästn bättre än det svarta.
Ska i alla fall färga hemma nästa gång, blir bäst resultat då tycker jag, och ska kanske lägga röda slingor i då, istället för röda toppar.
Bilden är inte ny men inte rupergammal heller, tagen precis innan det röda börjat försvinna ur håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0