Kallebalik!<3 :'(

Kallebalik, min gamla sköthäst är nog död :'( han har nog vart det någon veckor.
Syrran kom hem och sa det nyss, för hon har vart och ridit hos de som lånade han i höstas, bilder är från den 12 november 2009, Stackarn.
Jag vet inte exakt om han är död, men det verkar som det, måste ta reda på det mer :'( men det är 95% säkert :'(

Han va en SUPER go häst, även om han va lite tjinkig, men han va rolig :D

Och han va 23 eller 24 år och han har haft ett bra liv så vitt jag vet<3

Hoppas inte han e död!

Han lärde mig så mycker, han är den enda jag vågat galopera en längre bit barbaka på, den enda häst jag vågat hoppa högre än 50cm med.

När jag träffade han i höstas/vintras så va han så mycket gladare, när han inte vart ridskolehäst på 6 månader då, och han skulle aldrig mer va det heller. Undra om han kände igen mig då, för att varje gång jag kom upp till han då så knäggade han åt mig :D och de som hade han som sällskaps häst då sa att han inte brukar göra det åt dem, och då blev jag så glad, han måste kännt igen mig, eller?
Det är ju bevisat att hästar känner igen folk som de gillar och folk som de inte gillar.

Bilden är tagen 12/11-09

 


Kommentarer
Postat av: M - Från självskadebeteende till lycka

Aaaw <3

2010-05-12 @ 14:32:35
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0