Ny dag ny rubruk

Woho.... skola, eller ska jag dra, det vet jag inte än. Är fortfarande förkyld, men jag fick inte åka till stallet igår om jag inte gick till skolan i dag, och jag är ju bättre, men det känns fail och sitta och va förkyld i skolan.

Ska i alla fall ha webbdesign nu, och det är inte ett dugg kul längre, jag är klar och har inget att göra, och min sida böev fail xD jag har inga idéer till hur den ska bli bra men det får va så som det är nu.

Kommande helg blir nog kul^^ är det fint väder blir det nog att va med en kompis, och hennes moppe är hel igen så vi lär la åka till några stall, och sen ska vi kanske åka och fota vid Tenhults sjön, men det är bara om det är fint bäder ute ^^

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag funderar också på att dra hem. Mår inte helt okej. Men sen känner jag inte riktigt för att missa matten nu när vi snart har nationella :/



Och ja fy, webbdesignen är verkligen seg nu.. Somnar ju! Usch..

VILL HA LUNCH NU ;)

2010-05-03 @ 11:04:38
URL: http://gabriellapoopuu.blogg.se/
Postat av: alice

fin blogg :)

2010-05-03 @ 17:03:31
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0