Photoshop ibland

Ibland är photoshop gansa kul.
På engelska skulle vi följa engelska tutorials, och gick ganska bra, men denna bilden jag gjort på mig själv ska va en movie poster, och den blev helt okej, även om jag har slarvat as mycket inte inte vart så noga, hade jag vart noga hade den sägert sett lite bättre ut, haha!
Fast jag har ändrat en sak på den jag lämnar in till läraren :P jag har skrivit COME men det ska stå COMES och det har jag rättat till.
Vill du också göra en poster hittar du hur man gör HÄR!


Kommentarer
Postat av: Evelin [Häst&Foto]

JÄTTE fin sommar header!! :D

2010-05-27 @ 12:27:34
URL: http://evliin.blogg.se/
Postat av: Evelin [Häst&Foto]

Nuu såg jag det :D Jätte snygt! Älskar dom små bilderna. Tycker det är super fint :)

2010-05-27 @ 18:30:16
URL: http://evliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0