Planering

Usch jag behöver ett bättre sätt att planera saker på, just nu har jag allti  huvudet, vad jag ska göra och allt sådant, men det händer ju att det blir fel, missar tandläkartiderna jätteofta (har tandställning).
Och om jag hade en bättre planering, skulle jag kanske kunna vara mer i stalle än vad jag är nu. Förslag?

I dag änterligen har jag sökt in på Tenhults naturbruksgymnasium, och nu är det bara att hoppaso ch vänta på att jag kommer in ;D måste bara skriva ut ett papper också, som mamma ska skriva på, sen tror jag jag ska lämmna det till SYV och efter det borde det vara CHILL<3 Fan va nice att änterligen ha fått det gjort.
Men ärligt jag ångrade mig nästan, jag ville nästan gå kvar, för jag tycker våran klass är så jävla GO!
Har fan aldrig vart i en bättre klass :D
Men jag skickade in det, och det blir lite skönt sen när man får röra på sig mer, och hålla på med något man älskar mer över ALLT annat<3
Men ändå, kommer sakna alla, jag får ta och komma och hälsa på dem :D har hört att det brukar va rätt softa scheman :D så jag kan kankse åka in till dem någon dag om jag har sovmorgon eller om jag slutar tidigare än dem :P haha
Fast haha alla kommer ju slippa mitt prat HELA tiden, förstår om de tycker det är skönt :P
Jag hatar nämerligen när det är för tyst, det kan va tyst men i så fall MÅSTE jag ha musik eller något, fan va stressad jag blir annars:P det kan räcka med att jag hör en penna som går mot ett papper så är det helt okej :D men det funkar inte när man knapplar på datorer, då blir jag bara irriterad.
Bäst jag slutar skriva nu. Det blev mkt text, och lite stavfel xD och inte EN enda bild= trpkigt att läsa eller hur? :P

Men för att underläta lite kan jag ju lägga in en bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0