Stygg vove!

Min älsklings vove är så dum!
När min pappa släpper dem lösa i trädgården så bara smiter Oboy ut ÖVER staketet!
Men det händer aldrig när jag, mamma eller Lillsyrran går ut med han. När han väl smiter då så är det bara när jag roppar som han kommer, de andra kan stå och skrika sig hesa, och så roppar jag 1-4ggr så kommer han, haha lite roligt är det!
(Bilden är över ett år gamal)


Ne nu ska man nog dra och försöka kojsa lite, Har börjat sova så sjukt dåligt igen. Jag orkar inget!
Det är sjukt frustrerande, att lätta sig vid halv 10 och sedan så somnar man ändå ALDRIG före kl 2 på natten, och sedan måste man upp vid halv 6 på morgonen. Man känner sig sjuk när man inte får sova som man ska!
Jag försöker röra på mig på dagarna så jag ska va tröttare på kvällen för att kunna sova, men det hjälper inte. Jobbade som en liten myra i stallet 4 dagar i rad, men det hjälpte inte jag somnade inte för det, jag blev bara ännu tröttare och ännu tröttare..... Vet inte hur länge det fungerar:S

Kommentarer
Postat av: Nathalie

stor fet ful myra menar du väl?

2010-05-23 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0