Underbart!

Härlig dag i dag då!
Slutade halv 10, bussen kom 10.33 så stack ner till Juneporten och väntade.
TYVÄRR blev det pizza till linch, då jag var i Tenhult och skulle träffa en kompis på Naturbruksgymnasiet. Träffade henne och gick med henne runt lite medans vi väntade på att mamma skulle komma runt ett tiden. Vi åkte in till stan fixade lite innan vi hämtade lillasyster, och assa jag och min kompis sitter och pratar så haha, hon är as rolig att va med! Även om jag är lite seg ibland, moahaha. Hemma sen blev det att vi gick och fotade lite bara, middag efter det.
Åkte sedan till min gamla lärare jag hade i mellanstadiet, för i sommar ska min syster ha farfars nordsvensk där, och min kompis ska troligen rida en av hans hästar :D och det ligger bara 3 min med bil från stallet där min älsk står, så jag kommer kunna rida med dem i sommar, woho! Min syster red hans fjording och min kompis hans omskolade travare, gick KANON! det är bara skogsmullar, men travaren kan galoppera klockrent!
Vi drog hem efter det och kollade klart på Avatar som min syster började se på medans jag och min kompis gjorde massa annat.
Lite bilder från i dag (klicka för större bild!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0