YES!!

Sa troligtvis köpa dessa objektiv på bilden ikväll, helst ville jag ha det som är till 90mm men jag får båda två billigt, så jag ska köpa båda två :D om de fungerar som de ska vill säga, ska pröva dem på min kamera, passar de så tar jag dem, och då har jag typ alla objektiv jag vill ha, det enda jag vill ha annars är ett macro men på 18-55mm objektivet jag har kan man ju köpa +filter så man kommer lite närmare, och det kansek jag köper istället.
Hihi lite glad nu :D för jag har haft jättesvårt för att få fram pengar till dem:P och så betalar mamma dem åt mig :D sen har jag presentkort på media markt, antingen ska jag köpa stativ eller extra batteri och minneskort för dem, men det har jag inte bestämt än.

Bild från blocket på objektiven jag ska köpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0