FY FAN!

Det är så man kan kräkas på livet i bland alltså :O inte för att vara en klagande människa, men det är ju så.

Och allt jag vill göra just nu är att Kräkas på livet och be det att dra åt hellvete!

Allt som känns så rätt känns ändå så fel.
Man kan ju alltid trösta sig lite med att man går i en så sjukt go och rilig klass, om inte den klassen får en att skratta, Alltså jag LOVAR att INGEN annan heller kommer få en att skratta då alltså.

I morgon är det ännu en dag på Riddan med mockning och allt som hör till, rätt kul^^ om vi bortser i från att jag inte alls är sigen på att rida, men GRYMMT sugen på att få ha trav i morgon :P

Okej nu ljög jag, jag är vist sugen på att rida, men inte på hästarna där, ÄRLIGT jag pallar inte ridhuset, det är väldigt praktiskt och allt när det är kallt och marken ute är frusen och så, men jag personligen föredrar att hålla mig utomhus, och jag kan till 90% säga att min älsklingspolle håller med där<3 Ute är fan BÄST sen om det är i en padock eller i skogen har ingen betydelse utomhus som utomhus!


Kommentarer
Postat av: Dojjan

Hänt något? :(

2010-11-16 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0