Helg!

Denna helgen har då spenderats i stallet. Rätt gött!
Jag som INTE skulle rida (-.-) fick i alla fall slänga mig upp en liten sväng på Sorro i dag bara för att jag inte ville leda Zamba (unghäst) hon är världens goaste och allt men jag vill helt enkelt inte leda henne bara, så då var sa syrran att antingen får jag leda henne eller rida och leda NEJ! så fick Sitta på Sorro pojken en liten sväng i padocken i dag, och kände lite på han, min syster tycker han skjuter så fruktansvärt mkt bog, vist gjorde han det några ggr, men inte så mkt som när hon har ridit då har han börjat förflytta sig och smita ut, det fick han INTE göra tycker inte jag, och efter en liten stund gjrde han det inte så mkt längre och allt man behövde göra var att nudda han lite med spöt på den bogen han sköt ut och sen liksom assa jag sakställde lite sen formade om honnom, och efter en stund slutade han bara skjuta iväg den så mkt när man skulle svänga^^

Jag ville inte rida han för länge så i padocken sen släppte syrran Zamba och hoppade upp på Sorro, jag hann inte gå ut ur padocken innan syrran började trava, och när de travade iväg ville Zamba efter och hon gör ett sådant bocksprång och är lite drygt 50cm med sina bakhovar från mitt huvud -.- vist för jag hade hjälm men en hjälper inte så mkt i fall hon hade träffat, eller jo men inte tillräkligt mkt i alla fall xD men jg blir arg på henne i alla fall.
Jag gick ut ur padocken och Zamba har jätte kul där inne när Sorro och syrran travar runt hon travar efter dem och verkar ha skit kul, och verkligen jätte glad för att hon fick följa med ut och röra på sig <3

Bilden är från i fredags då jag fotade en übersöt ponny i skolans stall^^


Kommentarer
Postat av: linda

Jag är verkligen imponerad av ditt fotande! :)

Så himla bra! =)

Fortsätt så <3

2010-12-07 @ 07:45:23
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0