OJOJOJ!

Det regnar och är allmänt pissigt novemberväder. Men men jag ska se om jag inte kan försöka få någon bild med min kamera i dag. Troligt är att det inte blir på hästar, för jag vill fotografera lite annat också :P

Men nu efter jag ätit lite lunch blir det i vilket fall som helst att åka upp till stallet, mocka och fixa foder och vatten, och min syster ska rida Sorro en sväng i skogen då^^
Jag får se om det finns någon tid till att jag kanske kan longera min älskling i kväll, ärligt jag hinner inte vara i 2v stall :( hur mkt jag än vill så hinner jag det inte efter skolan.

Jag MÅSTE hjälpa syrran med Sorro så han nu är både min och hennes häst, men jag kan inte bara låta min älsk stå heller. Ett alternativ är ju att jag får flytta upp min älsk till stallet där Sorro står, men det går ägaren till älsk ALDRIG med på :( och i regel hinner jag bara med min älsk fredag, lördag och söndag. Det fungerar ju inte så hon kan ju inte vila alla de andra dagarna, det hade kännts och varit lite anorlunda om jag kunnat sprida ut de dagarna till varannan dag i stället, men det fungerar ju inte!

Det blir så jävla helvetes FEL allting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0