Riddersberg

En hel dag spenderad på Rb, ganska gött, det var visserligen väldigt mkt snö och så, men känndes ändå som om dagen gick fortare än vad den brukar göra på Rb.

Efter dem hem äta sen dra till Stallet och fixa där, jag mockade som vanligt och fodrade, medans syrran gjorde i rodning Sorro för ridning. För Sorros del blev det ett pass i padocken i snön med galopp, och SHIT vakul han tyckte det va att fräsa runt i snön, HAHA!
Sen assa det jobbigaste i dag då var när vi var i stallet där Sorro är och vi fick pulsa i alla drivor som var så sjukt höga runt 50cm, och i den snön skulle man DRA ut kärran till gödselstacken -.- 25m med en överfull kärra på ett hjul är rätt jobbigt när snön går en upp över knäna och det inte finns tid för att skotta och det är för mörkt för att skotta, men bra för benen, även om de blir lite möra:P

Igår var man hemma och då hade man tråkigt och tog en del ego bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0