Höstbilder.....ELLER!??

Meningen är att jag ska ha en MASSA bilder och lägga upp till mina inlägg, men nu är det så att min CP data har det lite dåligt nu så den VÄGRAR att låta bilderna laddas upp, även om jag låter den stå i en timme och ladda är inte bilden uppe. Det är en stor anledning till att jag inte boggat något de senaste dagarna.

Men kan ju fatta mig lite kort ändå vad som har hänt....

Jag har vart lite i stallet både hos min älsk och vart och hjälpt syrran med mockning och lite så där hon är.

Vart ute och fotat min ena hund en hel del, höstbilder på henne då. Sen var det också en massa andra höstbilder.

Har vart och fotat en kompis häst igår, blev helt okej, höstbilder var det på den också för den delen. inte helt nöjd, men jag tycker det blivit LITE!!! bättre med mina bilder......

Sen har det vart skola nu i dag.

Har även kört bil i mörker för första gången i dag, super kul! :D
Ska bara tjata lite till på mamma så jag någon gång kan gå kursen med henne och så få intyg, så jag kan övningsköra lagligt och inte bara köra på skogsvägar och andra små assfalterade vägar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0