Känner inte för att...

....gå till skolan i morgon, jag liksom vet inte, jag bara PALLAR INTE! det är inget fel på skolan, jag vet helt enkelt inte varför jag inte vill dit. Får se om jag tänker gå eller inte.

Hade tänkt gå ut och fotografera i kväll medans solen ännu var uppe, mitt mål var LÖV.
Men så blev inte falet, mamma hade köpt en ny billig telefon till min syster, och när syrran kommer hem och ska öppna den, ja då ligger det ingen telefon i förpackningen, det ligger en hopprullad tidning med stenar i :O så blev att åka tillbaka till butiken lämna tillbaka skiten och så fick de en ny som det var telefon i.


Kommentarer
Postat av: alice

> haha vill veta hur det går! går ni på samma skola? haha förstår att du trivs ;) skämt åsido. nästa gång du kommer till JB får du höra av dig! :D

2010-10-05 @ 21:11:49
URL: http://rejectedthoughts.tk
Postat av: Bella-skötare på welshmonutain-ponnyn Amour

fin häst och fin blogg :D

2010-10-13 @ 19:16:33
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0