Stalldag

I dag har jag vart i stallet från kl halv 1 till kl 4 i alla fall :D

Jag började med att åka upp till stallet där min syster har Sorro och mocka och fodra och allt sådant som hör till det. Då in syster inte mådde så bra i dag så fixade jag det åt henne.
Sen är ju Zorro någon knas med också så han rids inte för tillfället :/

Efter det åkte jag ned till min älsk borstade henne och tog det väldigt lungt, något hon inte uppskatade så värst, det enda hon uppskattade med det var när jag sadlade, hon brukar naffsa lite när man sadlar, men jag drog så försiktigt i dag så hon brydde sig inte, och det är ju så det ska va:D

Longerade älsk lite, och där fanns energi, haha hon sprang och bockade lite och busade och hadde sig <3 sen halkade hon en gång och landade på knäna men hon verkade ycka det var mest kul änd haha! knäppa söta pollen<3

Det som var coolast i dag var ändå att det är ju mellan höst och vinter nu, men det vbar nästan 10 grader varmt så jag kunde ta moppen till stallet, så gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0