Charlies häst och hund REA!

ÄNTERLIGEN är jag hemma efter att spenderat x-antal timmar genom att gå och bara glo på charlies. Köpte ändå lite hästgrejer :D ett grått schabrak, en grå grimma, gråa fleeclindor och ett par extra blåa ridvantar. Ska nämerligen köra på en grå outfitt (stav) ett tag hade jag tänkt.
Becka var också med och hon köpte lite, men min syster hon MÅSTE ha köp mani, för hon köpte fett mkt, och ändå gick vi till Hööks efter det så fick jag etala ett reflex-ridtäcke åt henne. Men det gör inget, när hon har allt hon behöve sedan är det ju ganska chill.
Bilder på dagens inköp!

Nej nu måste man dra iväg till stallet en sväng.

 

Ikväll ska jag börja jobba på min extra blogg jag ska ha som ska handla om allt det där som inte har med hästar att göra, så kommer det ENBART handla om hästar här.


Kommentarer
Postat av: jessica

skulle oxå köpa sånna vantar, fast fanns inte i min strl :o :( grått e snyggt!!

2010-09-25 @ 09:31:53
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0