End

Tillbaka från en skoldag, lektionerna flöt på. Biologon är inte det roligaste än men inte illa heller. Fast om jag ska skriva ett roligt ämne så är det företagsekonomi :D vi snackade om svartjobb i dag, om varför man INTE ska jobba svart, det ger inte en själv några fördelar alls, medans arbetsgivaren tjänar MASSA pengar på en som han kan använda åt sig själv -.- ILLA!

Kanske tar och skriver ned så som vi gjorde på lektionen sedan, efter jag inte glömmer att ta med mig alla papper hem då:P

Musiken känns så jävla bra nu, utan den...Ja jag skulle inte sitta här i alla fall, då skulle jag sitta i ett hörn och mögla och va helt hjälplös.

Matsalen i dag, assa tycker det är as kul att komma till matsalen när vi ska äta xD vårat bord har typ alltid mest disk. Först maten, och ett glas med saft eller mjölk. Sen efter maten går vi och hmtar oss var sin kom´pp med varm choklad, kaffe eller te. det är as nice :D


Kommentarer
Postat av: Nathalie

men sen så är du ju också fet som en gris.... du säger jämt att du ska börja banta,, yeah sure! haha patetiska jävel

2010-09-08 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0