Fantisera om en egen rubrik..... Drömmer sig bort.

Har gått och blivit förkyld, jag är nästan ALDRIG sjuk eller så. Nu när jag går i en skola jag VERKLIGEN tänker anstränga mig i, ja då är det klart att man blir sjuk!

Var öppet hus på skolan i dag (lördag), vi hae Obligatorisk närvarao. Jag har inte en aning om vad man skulle där och göra, vis vi kunde få köpa arbetskläder som vi MÅSTE ha, typ som ett par skor med stålhätta. Det är sådant jag tycker skolan borde stå med, men jaja. Det fanns i vilket fall inget där i min storlek, även om vi hade 70%rabatt på ridkläderna och det (BARA i dag), Fanns ändå inget jag kunde köpa som sagt, så det fick va. Jag kommer ändå åka till Hööks eller Charlies och köpa det sedan i alla fall, och då är det billigare än vad det var på skolan även om vi hade 70% rabatt då.

Blä..... har haft febes sen i går kväll, men jag pallar inte stta hemma och dega ändå, det går INTE. Jag följde med min syster till stallet och fotograferade henne när hon red.

Hon valde att hoppa med han i dag, när hon säger att detta blir sista hindret v hoppar, ja assa vad ska jag säga, det är då hon åker av efter hindret, men hon slog sig inte som tur var!

Lite bilder från ridningen: (Klicka för större bilder)




Kommentarer
Postat av: Matilda M

jag lider med dig. Jag är också jätte sjuk ! :(

2010-09-04 @ 22:14:19
URL: http://matildamodigh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0