Full fräs.....blev slött

Åkte upp så fort jag ätit och mockade hos Zorro gav han vatten och mat så det är klart när de sklle ta in han ikväll.

Efter det åkte jag ner till min älsk, och för första gången på länge när jag hämtade henne så trilskades hon inte :'D
Hon brukar stanna och vägra gå med, men i dag kom hon med, vist hon stnnade till några gånge, men jag kallade på henne igen och så kom hon. Fast Freyja var lite draghjälp, hon är jätte gosesjuk så hon gick och typ la huvudet i min arm när jag gick, och min älsk blir avis när jag klappar någon annan och inte henne. Så gick kanon i dag med älsk! Vi longerade och hon lyssnade på mina tempoväglingar :D
När jag sänker handen mot marken och säger whoh, betyder det att hon ska sakta av. Medans om jag säger prooooo.... så betyder det att hon ska stnna och det är tillåtet att komma n till mig ^^ fungerade bra i dag med det :D ska dit i morgon också, får se vad jag ska göra då, de ha fått ett nytt stort öppet bete, jag kan ju driva på ALLA hästarna där inne så de får springa tilsammans:D ju större yta de springer på desto bättre ju, lättare att svänga utan och halka och allt det ju så det blir nog så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0