NP1H

Haha ibland är klassen för go, stimmig som fan men ändå så jävla nice människor assa!
Jagade Emilia lite i skolan i dag petat på Sarah, Jesica, angelika, Pecca och Elin haha. Full rulle bara så ni vet.inget lamt utan lite stimmigt, men är något jag kan leva med, har gömt mig för mimmi i dag, klappat henne på huvudet några ggr och hon ska hemnas genom att peta på mig haha, det bästa är att gömma sig :P

Jesica böt skola från och med i dag :( inget mer petande på henne då :( får be någon jag känner på Brenell i nässjö peta på henne helt enkelt :P

Ville se Luddemannen på hoppträning i dag, men inte då -.- det piss regnar och kan inte ta moppen. mamma och pappa ska kolla på en ny bil så de kan inte köra mig heller, så får dega hemma, för kan inte ens ta mig till stallet och älsklingen :@

Skoljoggen i mogron, på en TISDAG just den dagen då jag är ledig -.- jag kan verken ta mig in till den tiden den är eller ta mig hem efteråt så BLÄ på den!

Inga roliga sms på flera dagar, och jag är en människa som MÅSTE skämta och ha mig, jag vill INTE bli den inständga människan igen så BLÄ på er tänker vara den som måste skämta och ha mig fört att få känna en bra dag ! :D

PÅMINNELSE!!!!!! (bilden nedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0