Nytt!

I dag var jag en liten stund i skolan, började halv 1 men var där kvart över 11 och gick och åt med de andra. Vid kl 12 gick vi till datasalen och började våran lektion, eftersom vi började 30 min tidigare fick vi gå 30 min tidigare :D

Åkte till stan in på Eko och köpte ÄNTERLIGEN det bettet jag ska ha till min älsk, ett 3-delat bett med D-ringear (i think) och fasta ringar :D hennes bett är 13,5cm typ, men det nya som jag VET passar då jag fick låna ett i den storleken av en kompis, men det nya är 11,5 :D och mkt bättre. Sen köpte jag änterligen ny pälsglans och också!

Nu ikväll är mammas syster och hennes kille här, har suttit i köket de åt räkoro ch kex med ost, jag sj som inte äter något djur från vatten åt enbart kex med smör på. Dricka till det för mig var Xide de andra drack vil eller öl (BLÄ!) och min syster drack vanlig alkoholfri cider ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0